دانستنی ها

ساخت وبلاگ

تانک ازت

تانک ازت محفظه ای برای نگهداری ازت است ؛ از ازت مایع در موارد بسیاری می توان استفاده کرد . از آن به صورت متداولی در محیط های آزمایشگاهی و برودت شناسی استفاده می شود . افراد زیادی از آن حتی برای مصرف شخصی به عنوان یک یخچال استفاده می کنند . یک تانک ازت مایع برای نگه داشتن هر چیزی به صورت منجمد برای یک مدت طولانی ، یا به طور کلی به عنوان یک انتقال دهنده برای ازت مایع ، می تواند بسیار مفید باشد . شما هم چنین می توانید انتظار دیدن تانک ازت مایع در بیمارستان ها را داشته باشید . در حقیقت ، بیمارستان ها از آن ها اغلب اوقات استفاده می کنند . ازت مایع یک نگه دارنده ی برودتی برای بسیاری از مواد انسانی نظیر خون و نطفه است . هر بیمارستانی از تانک ازت مایع برای ذخیره سازی تخمک ها ، نطفه ، خون و حتی اعضای بدنی اهدا شده ، استفاده می کند . در حقیقت ، بیمارستان ممکن است بزرگترین مصرف کننده ی تانک های ازت مایع باشند .

علاوه بر یک تانک ازت مایع ، شما هم چنین می توانید خودروی ازت مایع و فریزر های ازت مایع را پیدا کنید . یک خودروی ازت مایع به سادگی خودرویی است که با مصرف ازت مایع کار می کند . در نتیجه ، ازت مایع به عنوان یک منبع انرژی قابل تجدید در نظر گرفته می شود در حالی که سوخت های فسیلی محدود هستند . خودرو های ازت مایع ممکن است چیزی باشند که در آینده به چشم بخورند. شما هم چنین می توانید فریزر های ازت مایع را در بیمارستان ها نیز ببینید . آن ها معمولا به همان منظوری به کار گرفته می شوند که از تانک ازت مایع استفاده می شود ، ولی دوباره برداشتن محتوا از آن ها آسان تر است . یک تانک ازت مایع ممکن است قفل هایی بر روی خود داشته باشد که بستن و باز کردن آن ها همیشه سخت باشد ، ولی انتقال آن ها آسان تر است چون اکثر آن ها به چرخ هایی مجهز می باشند . همان طور که اشاره شد ، یک فریزر ازت مایع که با نام فریزر آزمایشگاهی نیز شناخته می شود به منظور نگه داشتن مواد مهم در یک دمای ثابت است . گاهی اوقات ، در بیمارستان ها ، شما شاهد ترکیبی از فریزر ازت مایع و تانک ازت هستید . شما متوجه خواهید شد که افراد زیادی مواد خود را در تانک های بسیار کوچکی قرار می دهند تا بتوانند در یک فریزر به صورت مرتب شده قرار دهند .

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : تانک ازت, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 91 تاريخ : يکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت: 23:47

اگر شما هم جزء افرادی هستید که مدتی است در فضای اینترنت مشغول بررسی انواع مدل ها و برندهای تصفيه آب هستید ما با توضیح مختصری در این رابطه می توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین دستگاه تصفیه آب خود را پیدا کنید .

مدل های مختلف دستگاه تصفيه آب

بطور کلی 2 مدل تصفیه آب در بازار وجود دارد ، مدل اول : به آن سیستم تصفیه آب فیلتراسیون گفته می شود و مدل دوم : به آن سیستم تصفیه آب اسمزمعکوس می گویند. در مدل اول یا همان فیلتراسیون ، آب از ابتدای یکی از فیلترها وارد شده و از انتهای دیگر خارج می شود ، اکثر فیلترهای آب که به روش فیلتراسیون کار میکنند توانایی از بین بردن آلاینده های آب مانند نیترات، سموم ، قارچ، نیتریت، انگل ، باکتری و … را ندارند زیرا فقط مدل دوم یا همان اسمزمعکوس است که این توانایی را دارد .

دستگاه تصفیه آب خانگی ro که مخفف Reverse Osmosis  است دارای یک فیلتر بنام ممبران است که وظیفه آن حذف آلودگی های محلول در آب است ولی سیستم اول که فیلتراسیون است این قابلیت را ندارد . پس بهتر است دستگاهی انتخاب کنید که از سیستم اسمزمعکوس در آن استفاده شده باشد .

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : دستگاه تصفیه آب, تصفیه آب, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 81 تاريخ : يکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت: 23:46

محصولات hach

شرکت  HACH (تولید کننده محصولات hach) بعنوان برترین شرکت تولید کننده تجهیزات و مواد شیمیایی مورد نیاز جهت آنالیز کمی و کیفی آب در دنیا می باشد.

محصولات hach در زمینه های ذیل کاربرد دارد :

      پارامترهای آب آشامیدنی،فاضلاب و تصفیه آب

      آنالیز آزمایشگاهی و درمحل،آنالیز فرآیندی و نمونه برداری

      کاربردهای شهری ، صنعتی و تحقیقاتی

این شرکت که از ادغام دو شرکت HACH آمریکا و Dr. Lange آلمان در سال 1999 میلادی بوجود آمد توانسته با استفاده از تجربه 120 ساله این دو شرکت ، ابعاد جدیدی در زمینه آنالیز آب را برای کارشناسان کنترل کیفیت و محققان به ارمغان آورد. محصولات شرکت HACH-LANGE شامل دستگاههای  اندازه گیری ، مواد شیمیایی و واکنش گرهای مربوطه است.شرکت کیمیانوآورآزما بعنوان فروشنده و وارد کننده مستقیم محصولات این شرکت قادر به تامین نیازهای مختلف مشتریان محترم در زمینه محصولات این شرکت است.

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : محصولات hach, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 96 تاريخ : يکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت: 23:45

 

 

 

مقدمه از بخش‌های بسیار مهم برای چاپ مقاله به حساب می‌آید و نوشتن آن بسیار سخت و دارای اهمیت زیادی است.

به همین دلیل اکثرا ترجیح می‌دهند که آن را در انتهای کار بنویسند تا نکتۀ مهمی از قلم نیفتد. در هنگام نگارش این بخش باید خوانندگان را از تاثیر تحقیق خود بر حوزۀ پژوهشی آگاه کنید و بر خلاف نوشتن چکیده، هیچ محدودیتی برای استفاده از واژگان ندارد، اما بهتر است کوتاه و رسا بنویسید.

توجه داشته باشید که نوشتن مقدمه با نگارش چکیده مقاله متفاوت می باشد و شما باید تفاوت این دو را به خوبی بشناسید. مقدمه یک مرور کلی دربارۀ مقاله است و به معرفی موضوع اصلی می‌پردازد. در شروع آن باید ایدۀ کلی در ارتباط با موضوع خود را در اختیار مخاطب قرار دهید و سپس درمورد مسئلۀ پژوهش، فرضیات و تزهای خود صحبت کنید. شما باید چگونگی حل مسئلۀ پژوهش را شرح دهید و با ارائۀ سر نخ‌هایی جالب، مخاطبان را مجاب به مطالعه کل متن خود کنید.

 

نگارش یک مقدمۀ خوب برای چاپ مقاله تضمینی ، چه مباحثی را باید در بر بگیرد

1- سعی در کوتاه نویسی داشته باشید

اگر چه محدودیت لغت برای نگارش این قسمت وجود ندارد، اما بهتر است که تا حد امکان کوتاه نوشته شود این نکته را مخصوصا هنگام چاپ مقاله isi در نظر داشته باشید، زیرا اگر متن این بخش طولانی باشد خواننده را خسته می‌کند و از اثر گذاری مطلوب روی مخاطبان جلوگیری می‌کند و امکان منصرف کردن وی از خواندن کل متن را دارد.

 

2- سازماندهی مناسب را برای خود تعیین کنید      

مقدمۀ مقاله باید با جریان اصلی آن همراه باشد بنابراین بهتر است که ابتدا تیترهای مطالب خود را تعیین کنید و سپس اقدام به نوشتن متن مقدمه کنید تا مسیر متفاوتی برای هر کدام ایجاد نشود.

 

3- پیش‌ زمینه خوبی را آماده کنید

اولین وظیفه‌ای که یک متن مقدمۀ خوب دارد، این است که صحنه‌ای مناسب را انتخاب کند تا مخاطب را در جریان کلی نوشته قرار دهد. این قسمت اولین پاراگراف می‌باشد و می‌تواند به روایت تاریخچه‌ای مختصر از پیش زمینه موضوع بپردازد و سپس تحقیقاتی که از ابتدا تا حال انجام شده است را به صورت کلی بیان کند.

نوشتن این قسمت به منطق پژوهش ختم می‌شود و نشان می‌دهد که تا چه میزان پژوهش‌ شما مبتنی بر تحقیق‌های قبلی است، آیا به موضوعی جدید که کمتر کسی به آن فکر می‌کند، می‌پردازد و یا اینکه آیا به بهبود نتایج تحقیقات پیشین می‌پردازد یا خیر.

 

4- اهمیت را شرح دهید

برای نوشتن اهمیت یک نوشته، باید اهداف و روش‌های انجام کار خود را به خوبی شرح دهید و تاثیر پژوهش خود را بر موضوع مورد بحث تشریح کنید.

 

5- فرضیات را بیان کنید

مبنای اصلی تمامی پژوهش‌ها، فرضیات آن مقاله است. بنابراین باید تمام فرض‌هایی را که در طول نوشتار خود دارید در این بخش شرح دهید. با این کار فرصت ارزیابی و تفسیر نتایج را به خوانندگان می‌دهید. دلیل دیگر بیان این فرضیات این است که هر ضعفی در یک نوشته می‌تواند باعث ایجاد یک مسئلۀ پژوهشی جدید شود.

 

6- محدودیت‌ها را ذکر کنید

بیان محدودیت‌ها و ضعف‌ها در مقدمه بهتر از ذکر آنها در بخش بحث است. مقاله، فضایی است که از همان ابتدا باید ضعف‌ها بیان شوند و اگر خواننده از ابتدا به این موضوع آگاهی داشته باشد به راحتی می‌تواند در مورد روایی پژوهش قضاوت کند.

 

7- مسئله را تعریف کنید

در انتهای متن مقدمه مقاله، باید دقیق این موضوع روشن گردد که مخاطب قرار است به چه مواردی دست یابد. در بخش نتیجه‌ گیری و بحث باید مجدد به مقدمه ارجاع داده شود و اگر مسئلۀ تحقیق در مقدمه به خوبی و روشنی ذکر شود، ارجاع دادن به آن آسان‌تر و راحت‌تر خواهد بود.

 

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : چاپ مقاله,چاپ مقاله isi,چاپ مقاله تضمینی, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 84 تاريخ : جمعه 24 اسفند 1397 ساعت: 16:10

 

نام اصلی: حمید حسین زاده

تولد:۱ بهمن ۱۳۷۰ (۲۶ سال)

ملک میان، قاسم آباد (رودسر)،چابکسر، گیلان، ایران

ملیت:ایرانی

سبک (ها):پاپ، موسیقی تلفیقی

حرفه(ها):خواننده، آهنگساز و نوازنده و شاعر

ساز(ها):سازهای کوبه ای

سال های فعالیت:۱۳۹۵-اکنون

تحصیلات:فوق دیپلم تأسیسات صنعتی

حمید حسین زاده با نام هنری حمید هیراد ، متولد ۱ بهمن ۱۳۷۰ در روستای ملک میان چابکسر گیلان خواننده سنتی و پاپ تلفیقی ایران است. هیراد در حالت کلی نامی پسرانه با ریشه فارسی بوده و به معنی خوش خنده و خوش رو و کسی است که چهره ای خوشحال و شاد دارد.

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد

سبک موسیقی حمید هیراد

مهم ترین خصوصیت آهنگ های حمید هیراد را می توان اشعار آن دانست. اشعار مورد انتخاب او اکثرا دارای فضای تغزلی هستند. این در حالی است که موسیقی «هاوس» یا «ای دی ام» با حال و هوای پاپ ارایه دهنده این اشعار تغزلی هستند. همچنین نوع آواز حمید هیراد نیز یادآور موسیقی تلفیقی این روزها است. ساز تخصصی وی دف و تنبک است و دستی در سه تار هم دارد.

 

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد

عشق نافرجام حمید هیراد در دورهمی فاش شد

حمید هیراد در شبی که مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود ،در پاسخ به این سوال که آیا تا به امروز عاشق شده است، عنوان کرد:همه طبیعتاً این اتفاق در زندگی هایشان رقم خورده است. بله، عاشق شدم، اما به عنوان اولین عشق تجربه خوبی نبود و متاسفانه ایشان فوت کردند.

 

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : دانلود آهنگ جدید حمید هیراد, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 72 تاريخ : جمعه 24 اسفند 1397 ساعت: 16:09

 

 

لباس کار به عنوان یکی از وسایل استحفاظی فردی بوده و کلیه کارکنان باید با لباس کار متناسب با محل کار در سر کار حاضر شوند.

لباسکار به عنوان یک پوشش سراسری تنه، دست و پاها را در مقابل شرایط محیطی محافظت می کند. ساده ترین شکل لباس کار در دو فرم  ظاهری بلوز و شلوار یا کاپشن و شلوار (دو تکه) و یا لباس کار یکسره( یک تکه) و از جنس پلی استر پنبه، ویسکوز، کتان، فیلامنت یا ترکیبی از آنها استفاده می شود.

. بدیهی است که هر چه الیاف به کار رفته در پارچه طبیعی تر باشد، تبادل حرارتی آن بهتر و آسانتر صورت خواهد گرفت. لباس کارهای مخصوص شرایط ویژه که ازجمله لباس کار عایق سرما و رطوبت، لباس کار نسوز و ضد حرارت و لباس کارهای ضد مواد شیمایی و رادیو اکتیو باید از پارچه های مخصوص استفاده شود. مثلا لباس کاری که برای حفاظت در مقابل گرما و حرارت ساخته می شود با پوشش آلمینیوم که تا 90 درصد اشعه مادون قرمز را برگشت می دهد ساخته می شود. این نکته را هم متذکر می شویم که بسیاری از مدیران، برای کارکنان خود لباسکار تبلیغاتی سفارش می دهند.

در هر صورت لباس کار بایستی با توجه به خطراتی که در حین کار احتمال دارد که برای کارگر بوجود آید انتخاب شده و به نحوی باید باشد که از بروز صدمات حتی المقدور جلوگیری به عمل آورد.

1. لباس کار باید به اندازه و متناسب با بدن استفاده کننده باشد

2. در صورتی که انجام کار ایجاب نماید که کارکنان آستین لباس کار خود را مستمرا بالا بزنند، بایستی از لباس کار با آستین کوتاه استفاده شود

3. کارکنانی که با ماشین آلات کار می کنند، و یا در کنار ماشین آلات مشغول کارند باید از لباس کاری استفاده کنند که هیچ قسمت از آن باز یا پاره نباشد - آویزان کردن ابزار، کلید، ساعت و نظایر آن اکیدا ممنوع است

4. کارکنانی که در محطیهای آلوده به گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار و یا مسموم کننده به کار اشتغال دارند حتی المقدور نباید از لباسهای جیب دار و یا لبه دار( مثل دوبل شلوار) یا استفاده از مغزی دوزی و امثال آن استفاده شود، چون گرد و غبار و مواد مضر مذکور در لبه های لباس باقی می ماند.

 

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : لباسکار,لباس کار,لباسکار تبلیغاتی, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 93 تاريخ : جمعه 24 اسفند 1397 ساعت: 16:08

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و ترانه سامان جلیلی در مرجع آهنگ جدید مای ترانه

سامان جلیلی یکی از خواننده های جوان کشور است که در سال 1369 متولد شده است . وی از سال 1388 تا کنون به صورت حرفه ای اقدام به پخش موسیقی و همچنین آلبوم نموده است اما ابتدا به صورت زیر زمینی اقدام به انتشار آثارش میکرد اما برای اولین بار آلبوم پرتگاه را با مجوز روانه بازار موسیقی نمود وی علاوه بر خوانندگی اقدام به آهنگسازی و تنظیم آهنگ نیز میکند.

وی از جمله خوانندگان پرکار است و بیش از 50 قطعه تک آهنگ و آلبوم منتشر کرده است.

سایت مای ترانه به صورت اختصاصی اقدام به انتشار آثار این خواننده محبوب نموده است و در ادامه میتوانید لیست کلی از آهنگ های جدید سامان جلیلی را در این بخش مشاهده کنید و یا به صورت آنلاین اقدام به پخش آن نمایید تا درصورت رضایت کامل دانلود نمایید.

برای دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی کلیک کنید

 

 

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 118 تاريخ : جمعه 24 اسفند 1397 ساعت: 16:08

 

رسانه بزرگ صدا باران برای شما کاربران عزیز همه ترانه های جدید از محسن ابراهیم زاده را به همراه متن و بهترین کیفیت آماده کرده است

 

برای دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده رسانه صدا باران را دنبال کنید.

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 85 تاريخ : جمعه 24 اسفند 1397 ساعت: 16:07

 

 

رسانه بزرگ صدا باران برای شما کاربران عزیز همه ترانه های جدید از محسن چاوشی را به همراه متن و بهترین کیفیت آماده کرده است

برای دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی رسانه صدا باران را دنبال کنید.

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 98 تاريخ : جمعه 24 اسفند 1397 ساعت: 16:07

 

محسن یگانه دریابم

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام دریابم

Mohsen Yeganeh - Daryaabam

ترانه و آهنگ و تنظیم : محسن یگانه ؛ میکس و مستر : آرش پاکزاد

+ متن ترانه دریابم از محسن یگانه

دریابم یکم این منه راضی به کم باش / عذابم بده من محاله چیزی بگم

باش برنجون منو این منه بی گناهو / بکش به زنجیر عشق این دل سر به راهو

برای دانلود آهنگ جدید محسن یگانه کلیک کنید و به سایت مای ترانه سر بزنید. شما عزیزان می توانید فول آلبوم کامل این خواننده را نیز از این صفحه دانلود کنید.

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : دانلود آهنگ جدید محسن یگانه, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 95 تاريخ : جمعه 24 اسفند 1397 ساعت: 16:06