دانستنی ها

ساخت وبلاگ

 

 

 

مقدمه از بخش‌های بسیار مهم برای چاپ مقاله به حساب می‌آید و نوشتن آن بسیار سخت و دارای اهمیت زیادی است.

به همین دلیل اکثرا ترجیح می‌دهند که آن را در انتهای کار بنویسند تا نکتۀ مهمی از قلم نیفتد. در هنگام نگارش این بخش باید خوانندگان را از تاثیر تحقیق خود بر حوزۀ پژوهشی آگاه کنید و بر خلاف نوشتن چکیده، هیچ محدودیتی برای استفاده از واژگان ندارد، اما بهتر است کوتاه و رسا بنویسید.

توجه داشته باشید که نوشتن مقدمه با نگارش چکیده مقاله متفاوت می باشد و شما باید تفاوت این دو را به خوبی بشناسید. مقدمه یک مرور کلی دربارۀ مقاله است و به معرفی موضوع اصلی می‌پردازد. در شروع آن باید ایدۀ کلی در ارتباط با موضوع خود را در اختیار مخاطب قرار دهید و سپس درمورد مسئلۀ پژوهش، فرضیات و تزهای خود صحبت کنید. شما باید چگونگی حل مسئلۀ پژوهش را شرح دهید و با ارائۀ سر نخ‌هایی جالب، مخاطبان را مجاب به مطالعه کل متن خود کنید.

 

نگارش یک مقدمۀ خوب برای چاپ مقاله تضمینی ، چه مباحثی را باید در بر بگیرد

1- سعی در کوتاه نویسی داشته باشید

اگر چه محدودیت لغت برای نگارش این قسمت وجود ندارد، اما بهتر است که تا حد امکان کوتاه نوشته شود این نکته را مخصوصا هنگام چاپ مقاله isi در نظر داشته باشید، زیرا اگر متن این بخش طولانی باشد خواننده را خسته می‌کند و از اثر گذاری مطلوب روی مخاطبان جلوگیری می‌کند و امکان منصرف کردن وی از خواندن کل متن را دارد.

 

2- سازماندهی مناسب را برای خود تعیین کنید      

مقدمۀ مقاله باید با جریان اصلی آن همراه باشد بنابراین بهتر است که ابتدا تیترهای مطالب خود را تعیین کنید و سپس اقدام به نوشتن متن مقدمه کنید تا مسیر متفاوتی برای هر کدام ایجاد نشود.

 

3- پیش‌ زمینه خوبی را آماده کنید

اولین وظیفه‌ای که یک متن مقدمۀ خوب دارد، این است که صحنه‌ای مناسب را انتخاب کند تا مخاطب را در جریان کلی نوشته قرار دهد. این قسمت اولین پاراگراف می‌باشد و می‌تواند به روایت تاریخچه‌ای مختصر از پیش زمینه موضوع بپردازد و سپس تحقیقاتی که از ابتدا تا حال انجام شده است را به صورت کلی بیان کند.

نوشتن این قسمت به منطق پژوهش ختم می‌شود و نشان می‌دهد که تا چه میزان پژوهش‌ شما مبتنی بر تحقیق‌های قبلی است، آیا به موضوعی جدید که کمتر کسی به آن فکر می‌کند، می‌پردازد و یا اینکه آیا به بهبود نتایج تحقیقات پیشین می‌پردازد یا خیر.

 

4- اهمیت را شرح دهید

برای نوشتن اهمیت یک نوشته، باید اهداف و روش‌های انجام کار خود را به خوبی شرح دهید و تاثیر پژوهش خود را بر موضوع مورد بحث تشریح کنید.

 

5- فرضیات را بیان کنید

مبنای اصلی تمامی پژوهش‌ها، فرضیات آن مقاله است. بنابراین باید تمام فرض‌هایی را که در طول نوشتار خود دارید در این بخش شرح دهید. با این کار فرصت ارزیابی و تفسیر نتایج را به خوانندگان می‌دهید. دلیل دیگر بیان این فرضیات این است که هر ضعفی در یک نوشته می‌تواند باعث ایجاد یک مسئلۀ پژوهشی جدید شود.

 

6- محدودیت‌ها را ذکر کنید

بیان محدودیت‌ها و ضعف‌ها در مقدمه بهتر از ذکر آنها در بخش بحث است. مقاله، فضایی است که از همان ابتدا باید ضعف‌ها بیان شوند و اگر خواننده از ابتدا به این موضوع آگاهی داشته باشد به راحتی می‌تواند در مورد روایی پژوهش قضاوت کند.

 

7- مسئله را تعریف کنید

در انتهای متن مقدمه مقاله، باید دقیق این موضوع روشن گردد که مخاطب قرار است به چه مواردی دست یابد. در بخش نتیجه‌ گیری و بحث باید مجدد به مقدمه ارجاع داده شود و اگر مسئلۀ تحقیق در مقدمه به خوبی و روشنی ذکر شود، ارجاع دادن به آن آسان‌تر و راحت‌تر خواهد بود.

 

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : چاپ مقاله,چاپ مقاله isi,چاپ مقاله تضمینی, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 84 تاريخ : جمعه 24 اسفند 1397 ساعت: 16:10

 

نام اصلی: حمید حسین زاده

تولد:۱ بهمن ۱۳۷۰ (۲۶ سال)

ملک میان، قاسم آباد (رودسر)،چابکسر، گیلان، ایران

ملیت:ایرانی

سبک (ها):پاپ، موسیقی تلفیقی

حرفه(ها):خواننده، آهنگساز و نوازنده و شاعر

ساز(ها):سازهای کوبه ای

سال های فعالیت:۱۳۹۵-اکنون

تحصیلات:فوق دیپلم تأسیسات صنعتی

حمید حسین زاده با نام هنری حمید هیراد ، متولد ۱ بهمن ۱۳۷۰ در روستای ملک میان چابکسر گیلان خواننده سنتی و پاپ تلفیقی ایران است. هیراد در حالت کلی نامی پسرانه با ریشه فارسی بوده و به معنی خوش خنده و خوش رو و کسی است که چهره ای خوشحال و شاد دارد.

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد

سبک موسیقی حمید هیراد

مهم ترین خصوصیت آهنگ های حمید هیراد را می توان اشعار آن دانست. اشعار مورد انتخاب او اکثرا دارای فضای تغزلی هستند. این در حالی است که موسیقی «هاوس» یا «ای دی ام» با حال و هوای پاپ ارایه دهنده این اشعار تغزلی هستند. همچنین نوع آواز حمید هیراد نیز یادآور موسیقی تلفیقی این روزها است. ساز تخصصی وی دف و تنبک است و دستی در سه تار هم دارد.

 

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد

عشق نافرجام حمید هیراد در دورهمی فاش شد

حمید هیراد در شبی که مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود ،در پاسخ به این سوال که آیا تا به امروز عاشق شده است، عنوان کرد:همه طبیعتاً این اتفاق در زندگی هایشان رقم خورده است. بله، عاشق شدم، اما به عنوان اولین عشق تجربه خوبی نبود و متاسفانه ایشان فوت کردند.

 

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : دانلود آهنگ جدید حمید هیراد, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 73 تاريخ : جمعه 24 اسفند 1397 ساعت: 16:09

 

 

لباس کار به عنوان یکی از وسایل استحفاظی فردی بوده و کلیه کارکنان باید با لباس کار متناسب با محل کار در سر کار حاضر شوند.

لباسکار به عنوان یک پوشش سراسری تنه، دست و پاها را در مقابل شرایط محیطی محافظت می کند. ساده ترین شکل لباس کار در دو فرم  ظاهری بلوز و شلوار یا کاپشن و شلوار (دو تکه) و یا لباس کار یکسره( یک تکه) و از جنس پلی استر پنبه، ویسکوز، کتان، فیلامنت یا ترکیبی از آنها استفاده می شود.

. بدیهی است که هر چه الیاف به کار رفته در پارچه طبیعی تر باشد، تبادل حرارتی آن بهتر و آسانتر صورت خواهد گرفت. لباس کارهای مخصوص شرایط ویژه که ازجمله لباس کار عایق سرما و رطوبت، لباس کار نسوز و ضد حرارت و لباس کارهای ضد مواد شیمایی و رادیو اکتیو باید از پارچه های مخصوص استفاده شود. مثلا لباس کاری که برای حفاظت در مقابل گرما و حرارت ساخته می شود با پوشش آلمینیوم که تا 90 درصد اشعه مادون قرمز را برگشت می دهد ساخته می شود. این نکته را هم متذکر می شویم که بسیاری از مدیران، برای کارکنان خود لباسکار تبلیغاتی سفارش می دهند.

در هر صورت لباس کار بایستی با توجه به خطراتی که در حین کار احتمال دارد که برای کارگر بوجود آید انتخاب شده و به نحوی باید باشد که از بروز صدمات حتی المقدور جلوگیری به عمل آورد.

1. لباس کار باید به اندازه و متناسب با بدن استفاده کننده باشد

2. در صورتی که انجام کار ایجاب نماید که کارکنان آستین لباس کار خود را مستمرا بالا بزنند، بایستی از لباس کار با آستین کوتاه استفاده شود

3. کارکنانی که با ماشین آلات کار می کنند، و یا در کنار ماشین آلات مشغول کارند باید از لباس کاری استفاده کنند که هیچ قسمت از آن باز یا پاره نباشد - آویزان کردن ابزار، کلید، ساعت و نظایر آن اکیدا ممنوع است

4. کارکنانی که در محطیهای آلوده به گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار و یا مسموم کننده به کار اشتغال دارند حتی المقدور نباید از لباسهای جیب دار و یا لبه دار( مثل دوبل شلوار) یا استفاده از مغزی دوزی و امثال آن استفاده شود، چون گرد و غبار و مواد مضر مذکور در لبه های لباس باقی می ماند.

 

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : لباسکار,لباس کار,لباسکار تبلیغاتی, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 93 تاريخ : جمعه 24 اسفند 1397 ساعت: 16:08

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و ترانه سامان جلیلی در مرجع آهنگ جدید مای ترانه

سامان جلیلی یکی از خواننده های جوان کشور است که در سال 1369 متولد شده است . وی از سال 1388 تا کنون به صورت حرفه ای اقدام به پخش موسیقی و همچنین آلبوم نموده است اما ابتدا به صورت زیر زمینی اقدام به انتشار آثارش میکرد اما برای اولین بار آلبوم پرتگاه را با مجوز روانه بازار موسیقی نمود وی علاوه بر خوانندگی اقدام به آهنگسازی و تنظیم آهنگ نیز میکند.

وی از جمله خوانندگان پرکار است و بیش از 50 قطعه تک آهنگ و آلبوم منتشر کرده است.

سایت مای ترانه به صورت اختصاصی اقدام به انتشار آثار این خواننده محبوب نموده است و در ادامه میتوانید لیست کلی از آهنگ های جدید سامان جلیلی را در این بخش مشاهده کنید و یا به صورت آنلاین اقدام به پخش آن نمایید تا درصورت رضایت کامل دانلود نمایید.

برای دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی کلیک کنید

 

 

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 118 تاريخ : جمعه 24 اسفند 1397 ساعت: 16:08

 

رسانه بزرگ صدا باران برای شما کاربران عزیز همه ترانه های جدید از محسن ابراهیم زاده را به همراه متن و بهترین کیفیت آماده کرده است

 

برای دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده رسانه صدا باران را دنبال کنید.

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 85 تاريخ : جمعه 24 اسفند 1397 ساعت: 16:07

 

 

رسانه بزرگ صدا باران برای شما کاربران عزیز همه ترانه های جدید از محسن چاوشی را به همراه متن و بهترین کیفیت آماده کرده است

برای دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی رسانه صدا باران را دنبال کنید.

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 98 تاريخ : جمعه 24 اسفند 1397 ساعت: 16:07

 

محسن یگانه دریابم

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام دریابم

Mohsen Yeganeh - Daryaabam

ترانه و آهنگ و تنظیم : محسن یگانه ؛ میکس و مستر : آرش پاکزاد

+ متن ترانه دریابم از محسن یگانه

دریابم یکم این منه راضی به کم باش / عذابم بده من محاله چیزی بگم

باش برنجون منو این منه بی گناهو / بکش به زنجیر عشق این دل سر به راهو

برای دانلود آهنگ جدید محسن یگانه کلیک کنید و به سایت مای ترانه سر بزنید. شما عزیزان می توانید فول آلبوم کامل این خواننده را نیز از این صفحه دانلود کنید.

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : دانلود آهنگ جدید محسن یگانه, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 95 تاريخ : جمعه 24 اسفند 1397 ساعت: 16:06

 

محمد علیزاده ترانه سرا و آهنگساز و خواننده ایرانی که مردم بیشتر وی را به خاطر آهنگ های زیبا و گوش نواز میشناسند. وی در سال 1360 در کرج متولد شد و در سبک پاپ فارسی مشغول فعالیت است. وی در سال 1387 به صورت حرفه ای خوانندگی را شروع کرد و آلبومی را بیرون داد که متاسفانه مورد استقبال قرار نگرفت. وی در رشته مهندسی کشاورزی تحصیل کرده است و علاقه بسیار زیادی به خوانندگی داشت. محمد علیزاده یکی از پرکار ترین خواننده های ایران است و تعداد ترک ها و کنسرت هایی که این خواننده جوان برگزار کرده است در بین تمامی خوانندگان در رتبه اول است

سایت مای ترانه اقدام به منتشر کردن تمامی آهنگ این خواننده پرکار نموده است . شما می توانید برای دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به سایت مای ترانه مراجعه کنید یا به صورت پخش آنلاین گوش نمایید.

 

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 83 تاريخ : جمعه 24 اسفند 1397 ساعت: 16:06

پنجره دوجداره upvc استاندارد:

 

امروزه با تنوع در انواع پروفیل های upvc و تولید کنندگان پنجره upvc ، این عنوان که از طرف تولید کنندگان مختلف پنجره دوجداره upvc عنوان می شود که پروفیل ما بهترین پروفیل upvc و با ضمانت نامه بیمه ای عرضه می گردد و داراد استاندارد صنعت ساختمان می باشد و و بسیاری از این عنوان ها که توسط تولید کنندگان و فروشندگان در و پنجره دوجداره upvc عنوان می گردد، باعث شده است تا یک سردرگمی در بین مصرف کنندگان و خریداران بوجود آید که کدامین یک از این تولید کنندگان صداقت دارند و به درستی عنوان می کنند که پروفیل upvc ما استاندارد است و دارای استاندارد RAL آلمان می باشد.

 یکی از استاندارد های جهانی برای پروفیل upvc استاندارد RAL آلمان می باشد که یک استاندارد و گواهینامه معتبر جهت پروفیل های استاندارد می باشد. بطور خلاصه در این آزمایشگاه یک سری تست هایی که ذیل آورده شده است بر روی پروفیل انجام گرفته می شود و در صورت  نتایج موفق این گواهینمامه صادر می گردد. جهت استعلام یک پروفیل UPVC ساخت داخل که آیا استاندارد RAL دارد و یا خیر تنها کافی است که به سایت www.gkfp.de مراجعه نمایید و در فسمت search نام پروفیل را به انگلیسی وارد نماید پس زدن کلید ok در صورت داشتن گواهینامه RAL  کلیه نتایج و گواهینمانه RAL  نمایان می گردد. در صورتیکه پروفیل upvc مورد نظر دارای این گواهینامه نباشد هیچ گونه نتایجی ظاهر نمی گردد.

 

 

 

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : پنجره دوجداره,پنجره upvc, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 89 تاريخ : جمعه 24 اسفند 1397 ساعت: 16:05

 

 

شیر هیدرولیک یکی پر کاربردترین شیرها در اتوماسیون صنایع فولاد ، صنایع سیمان ، صنایع شیمیایی ، صنایع خودرو سازی ، صنایع معدن و خطوط تولید ماشین آلات هیدرولیک می باشد. که در انواع مختلف در دسترس می باشد.
انواع شیر هیدرولیک :
شیر هیدرولیک کنترل جهت
شیر هیدرولیک توزیع کننده پیلوت دار
شیر هیدرولیک کنترل فشار
شیر پروپشنال هیدرولیک
شیر ماژولار هیدرولیک
شیر یکطرفه هیدرولیک
شیر سرو هیدرولیک
شیر فشار شکن هیدرولیک
شیر اطمینان هیدرولیک

سیلندر هیدرولیک به وسیله فشار نیروی سیال روغن هیدرولیک عمل کرده و بصورت طولی حرکت و در فشار و اقطار مختلف تولید می گردد. سیلندر هیدرولیکی شامل بدنه یا پوسته ، پیستون ، پکینگ و اتصالات مربوطه می باشد ، که با توجه به نوع نصب و کاربری قابل انتخاب می باشد . سیلندر های هیدرولیک با توجه به نوع فشار وارده بر حسب تن تقسیم بندی می شوند .
سیلندر هیدرولیکی یکی پر کاربردترین تجهیزات هیدرولیک در صنایع فولاد ، صنایع پرس ، صنایع ماشین سازی ، صنایع خودرو سازی ، صنایع سیمان و خطوط تولید صنایع سنگین و ریخته گری می باشد. که در انواع مختلف در دسترس می باشد.
انواع سیلندر هیدرولیکی :
سیلندر هیدرولیکی قلمی
سیلندر هیدرولیکی پرس
سیلندر هیدرولیکی تلسکوپی
سیلندر هیدرولیکی دوطرفه
سیلندر هیدرولیکی برقی
سیلندر هیدرولیکی مینیاتوری
سیلندر هیدرولیکی درب

یونیت هیدرولیک مجمـوعه مخزن هیدرولیـک، الکتروموتور، شیرآلات کنترلـی فشار، دبی و جهت و دیگـر ادوات نصـب شده است. وظیفه این مجموعه تامین دبی، کنترل فشار و جهت جریان مـورد نیاز سیستم میباشد. یونیت هیدرولیک همچـنین با عنـوان پاورپک، پاوریونیـت یا یونیت قدرت نیز نامیده میشود.

از جمله کاربرهای یونیت هیدرولیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تجهیزات تست مورد استفاده در صنعت هوافضا
  • ماشین آلات صنعتی و نوردها
  • ماشین آلات حفاری و راهسازی
  • تجهیزات کشاورزی
  • تجهیزات فراوری و تصفیه

پمپ هیدرولیک یا مولد انرژی هیدرولیکی:

با ایجاد جریان پرفشار در مدار ، سطح انرژی سیال را بالا می برد. این فشار توسط پمپ هیدرولیک خلق نمی شود بلکه از آنجا که جریان سیال باید بر بارهای مقاوم عمل کننده های هیدرولیکی ( همانند سیلندرها یا موتورهای هیدرولیک ) فائق آید ، فشار جریان افزایش می یابد.

اساس کار پمپ هیدرولیک ، اعمال متناوب نیروی رانش به بسته های مجزای سیال محبوس شده در فضای بین تیغه های پمپ و پوسته آن و کاهش حجم این بسته ها به هنگام حرکت ازسمت مکش به سمت تخلیه و در نتیجه افزایش فشار جریانی است. بنابراین ، پمپ هیدرولیک بر اساس تغییر حجم فیزیکی محفظه پمپ کار می کند که سیال در آن آب بندی شده است.

 

 

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : شیر هیدرولیک,پمپ هیدرولیک,یونیت هیدرولیک,سیلندر هیدرولیک, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 61 تاريخ : جمعه 24 اسفند 1397 ساعت: 16:05

ساده ترین راه برای ورود به هر اتاق درب آن است. تقویت امنیت درب ها با سیستم های قفل کارتی با کیفیت اهمیت زیادی دارد. درب اتاق مهمان باید برای افزایش امنیت به سیستم قفل الکترونیکی مجهز باشد. چنین سیستمی می تواند هویت کاربر، تاریخ و ساعت استفاده را ثبت و زمان استفاده را کنترل کند.

به این ترتیب مهمانان با در اختیار داشتن یک کارت می توانند به راحتی وارد اتاق خود شوند. البته در مواقع ضروری نیز می توان از کلید مکانیکی استفاده نمود. همچنین یک کارت مستر در اختیار مدیریت هتل قرار می گیرد.

با گم شدن کارت قفل هتلی می توان آن کارت را غیر فعال نمود و کارت دیگری برای ورود به هر اتاق ثبت کرد.

برای استفاده از انواع قفل کارتی در هتل ها لازم است یک نرم افزار و انکدر نیز تهیه نمایید و از این طریق می توانید کارت هر اتاق را برای مهمان آن و به تعداد روزهای مورد نظر فعال نمایید. به این ترتیب در پایان زمان مذکور فرد دیگر نمی تواند از آن کارت برای ورود به اتاق استفاده نماید.

انواع قفل هتلی در دو نوع آنلاین و آفلاین عرضه می شود که در حالت آنلاین به گزارش رفت و آمد هر اتاق به صورت آنلاین دسترسی خواهید داشت و برای قفل کارتی آفلاین گزارش در کارت ثبت شده و با استفاده از انکدر می توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

علاوه بر تهیه ، توزیع و فروش انواع قفل کارتی و قفل دیجیتال ، خدمات پس از فروش نیز از جمله فعالیت های ما می باشد که با هدف ارائه محصولاتی با کیفیت برتر و جلب رضایت مشتری ضمن تامین امنیت انجام می گردد.

برای استعلام قیمت و اطلاعات بیشتر درباره انواع قفل دیجیتال و قفل الکترونیکی با ما در تماس باشید.

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : قفل کارتی, قفل دیجیتال, قفل الکترونیکی, قفل هتلی, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 80 تاريخ : دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت: 20:30

باز کردن قفل هوشمند یا قفل هتلی از راه دور و از طریق گوشی موبایل

برای اینکه این قابلیت جذاب و هیجان برانگیز قفل هوشمند را به شما معرفی کنیم از شما می خواهیم تصور کنید که چند هفته ای است که به یک سفر طولانی رفته اید که کیلومترها از منزل یا محل کارتان فاصله دارید . اما در همین زمان همسایه تان با شما تماس میگرید و می گوید که آب از سقف چکه میکند و احتمالا یکی از لوله های منزل شما دچار ترکیدگی شده است و باید در سریع ترین زمان ممکن به این مشکل رسیدگی شود . مشخصا اگر همچنان روی درب خانه تان قفل های سنتی و کلیدی نصب باشد و قفل هتلی نصب نباشد، با همچین اتفاقی دچار دردسرهای زیادی می شوید .

اما جالب است که اگر قفل هوشمند یا قفل هتلی روی درب ها نصب کرده باشید فقط کافی است بلافاصله بعد از قطع کردن تلفن به یکی از آشنایان تان اطلاع بدهید و او به پست درب برسد . و اتفاق هیجان انگیز همین زمان اتفاق می افتد که شما با کیلومترها فاصله فقط از طریق نرم افزاری که روی گوشی تان برای قفل نصب کرده اید می توانید درب خانه را باز کنید تا به این مشکل رسیدگی شود .

یا تصور کنید شما هر روز که می روید سر کار مجبور باشید دائما چک کنید که فرزندتان یک موقع کلیدهایش را جا نگذارد . چون اگر زمانی این اتفاق بیافتد و اوکلیدهایش را جا بگذارد ممکن است ساعت ها پشت درب بماند تا شما از راه برسید و در را برای او باز کنید . اما با نصب قفل هوشمند شما می توانید از هر محلی که هستید فقط با لمس یک دکمه از روی گوشی تان درب را برای فرزندتان باز کنید .برای نصب قفل هتلی یا قفل دیجیتال به سایت https://digidl.net مراجعه کنید

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : قفل هوشمند, قفل هتلی, قفل دیجیتال, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 101 تاريخ : دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت: 20:29

ساندویچ پانل ها در واقع ساختارهایی سبک ولی مرکب هستند که از هر طرف به دو لایه محدود شده ولی در وسط آن ها یک لایه عایق قرار دارد. لایه عایق حاوی ماده ای بسیار نرم و سبک و همچنین دارای خاصیت فیزیکی خاصی می باشد. ساندویچ پانل به دو گروه عمده ساندویچ پانل سقفی و دیواری تقسیم می شوند و بوسیله پلی یورتان، پلی استایرن و پشم سنگ ساخته می شوند. این سازه ها جایگزین بسیار مناسبی برای انواع دیوارها و تیغه های آجری یا سفالی می باشند.

امروزه با پیشرفت علم در زمینه تولید مواد کاپوزیت ساندویچ پانل ها به عنوان یکی از مصالح ساختمانی سبک ولی مقاوم، طراحی و تولید می گردند. پانل های سبک با قابلیت مقاومت بالا اولین بار در ساخت آشیانه هواپیما های جنگی در جنگ جهانی دوم کاربرد داشته که از آن زمان با پیشرفت دانش بشری در زمینه های طراحی و ساخت و ساز این مواد، ساندیچ پانل ها در ساخت دستگاه های فضایی و تولید درب های ساختمان های اداری و مسکونی حتی مورد استفاده قرار می گیرند.

برای پاسخگویی به نیازهای خاصی نظیر مقاومت حرارتی، ضد آب بودن، مقاومت مکانیکی بالا، بهداشتی بودن، ضد حریق و مسائلی که مربوط به زیست محیط می شود، طراحی پانل ها کاری پیچیده شده است.

پانل ها به دلیل عایق بودنشان و دارا بودن جداره های درونی و بیرونی رنگی به عنوان یکی از بهترین مصالح پیش ساخته برای جلوگیری از نفوذ آب و هدر رفت انرژی به حساب می آیند. این سازها تمامی نیازهای یک ساختمان را می توانند به راحتی ارائه دهند و قابل استفاده در انواع کارخانجات و ساختمان های صنعتی، انبارها اعم از انبارهای سبزی و میوه، سالن های ورزشی و تجهیز کارگاه ها و غیره … می باشند.

وزن ساندویچ پانل ها به دلیل استفاده از مواد سبک در هسته ساندویچ پانل ها، وزن آن ها به شدت کاهش پیدا می کند و به میزان ۸ تا ۱۰ کیلو گرم بر متر مربع می رسد. یک قطعه دیوار ساندویچ پانلی در مقایسه با نمونه مشابه سیمانی یا آجری گاهاً تا ۵۰ برابر سبک تر می باشد. این مسئله برای سبک سازی فوندانسیون بناها و مقاومت در مقابل زلزله و کاهش هزینه ها بسیار مهم است. هر چند که این سازها بسیار سبک هستند اما مقاومت فوق العاده ای در مقابل بارها و نیروهای فشاری و کششی نیز دارند. این سازه ها براحتی می توانند نیروهای وارده را جذب خود کرده و مقاومت بالایی را از خود نشان دهند. برای همین در ساخت دیواره و سقف کاذب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ساندویچ پانل ماموت برخلاف سازه های متداول گذشته در برابر رطوبت و آسیب های خوردگی دچار صدمه نمی شوند. این سازها مقرون بصرفه هستند چرا که بدلیل عدم خوردگی نیاز به تعمیرات نداشته و چون در برابر رطوبت هم مقاومند میکروبی در آن تجمع نمی یابد در نتیجه بهداشتی هستند.

ضخامت ورقه های درونی و بیرونی پانل ها با توجه به جداول های سازنده های ورق انتخاب می گردند و با توجه به فاصله مجاز، این ورقه ها می تواند گالوانیزه، الوزینگ یا آلومینیومی باشند که قیمت ساندویچ پانل با توجه به این ماده ها می تواند متفاوت باشد.

نمایندگی ماموت در استان قزوین شرکت صنعت پوشش در نظر دارد با قرار دادن این اطلاعات درباره انواع ساندویچ پانل ماموت شما کاربران عزیز را در انجام پروژه هایتان کمک کند و حق انتخاب بهترین را به شما عزیزان با توجه به مقایسه های صورت گرفته در این مقالات و ادامه آن، داشته باشید.

خط تولید انواع ساندویچ پانل, ساندویچ پانل, ساندویچ پانل سقفی, ساندویچ پانل ماموت, فرآیند تولید ساندویچ پانل, قیمت ساندویچ پانل, نمایندگی ماموت در استان قزوین

 

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : ساندویچ پانل ماموت, قیمت ساندویچ پانل, نمایندگی ماموت در استان قزوین, ساندویچ پانل سقفی, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 62 تاريخ : دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت: 20:29

نقش نورپردازی سقف کاذب کناف در دکوراسیون داخلی خانه ها

همه ما می دانیم که نورپردازی نقش بسیار مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ها دارد . هر عنصری که در خانه نورپردازی گردد می تواند ظاهری خاص به آن وسیله ببخشد و آن را بسیار جذاب کند این عناصر می تواند هر چیزی باشد اما ما در این مطلب به بحث نورپردازی سقف کاذب خواهیم پرداخت و نقش آن را در طراحی دکوراسیون داخلی مورد بررسی قرار می دهیم بنابراین تا انتهای این مطلب با ما باشید.

نورپردازی در قسمت گچبری های سقف کناف

زمانی که می خواهید سقف کاذب خانه تان را نورپردازی کنید باید به این موضوع دقت داشته باشید که روی سقف شما چه عناصری قرار گرفته است و با استفاده از آن ها نورپردازی های خلاقانه تری را داشته باشید . برای مثال گچبری ها می توانند بهترین راهنما برای انجام نورپردازی های سقف کاذب شما باشند. به خصوص اگر سقف خانه تان دارای تزئیناتی به سبک کلاسیک باشد نورپردازی در این گچبری ها به لوکس شدن سقف تان بسیار کمک خواهد کرد .ادامه مطلب

تگ: کناف

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : کناف, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 93 تاريخ : دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت: 20:28

با توجه به پیشرفت روز افزون علوم و فناوری , تکنلوژی مسیر زندگی را بسیار راحت تر و آسان تر نموده است . در گذشته وسایل شکل سنتی داشت و این رویه پیشبرد علم وسایل را از شکل سنتی به مدا مدرن تغییر داده است . امروزه قفل دیجیتال یا همان قفل الکترونیکی وجود دارد که بسیار سیستم پیچیده ای می باشد که در واقع همان قفل ضد سرقت می باشد , در زمان قدیم این وسیله شکل ساده ای داشت ولی هرچه که گذشت سیستم درب ها به دلیل جلوگیری از سرقت سخت تر و پیشرفته تر شد . سوالی که بیشتر مردم با آن سر و کار دارند این است که کدام قفل الکترونیکی درب بهتر است و یا این قفل دیجیتال هوشمند تا چه اندازه مطمئن می باشد . مطالعات صورت گرفته نشان داده قفل اثر انگشت بیشتر مورد رضایت مردم بوده تا قفل دیجیتال کارتی و یا سایر قفل ها . در این میان این که کدام برند دارای ویژگی های بهتری می باشد هم از جمله سوالات مردمی راجع به قفل دیجیتال می باشد . برای پاسخ به این پرسش ما نگاهی به پرفروش ترین قفل در جهان انداخته ایم که قفل الکترونیکی یوکا با بالاترین درصد فروش در جهان یکه تاز بوده و استفاده از این دستگاه بیشترین رضایت مندی را در میان مصرف کنندگان بدست آورده است. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : قفل اثر انگشت, قفل الکترونیکی, قفل دیجیتال, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 72 تاريخ : دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت: 20:27

 

اسکوتر برقی یا اسکوتر هوشمند چند وقتیه که شده نماد لاکشری بازی و بچه مایه داری . دیگه هر کی می خواد بگه من ته تفریحو لذتم ، تو اینستاگرامش یه چرخی با اسکوتر برقی می زنه و آخرشم می خوره زمین ، اما زمین خوردن مهم نیس که ، مهم اینه که اسکوتر تو تصویر باشه ! هر چند یه سال دیگه اسکوتر برقی میشه اسباب بازی بچه ها اما خب فعلا وسیله لوکسیه که هر کسی یا پولشو نداره بخره یا دلش نمیاد که بخره !

اینکه چجوری باید سوار اسکوتر برقی بشید داستانش مفصله اما باید با یه پا برید روی اسکوتر و دست تون رو به دیواری میزی درختی چیزی بگیرید تا زمین نخورید و بعدش اون یکی پا رو بذارید . اگه اسکوتر قفل باشه باید از روی ریموت دکمه آنلاک رو بزنید وگرنه اسکوتر روشن باشه خودش حرکت می کنه . کافیه یه مقدار پاهاتون رو به سمت جلو فشار بیارید . واسه ترمز کردن هم باید پاهاتون رو به سمت عقب فشار بدید . واسه اینکه بچرخید باید با یه پاتون فشار بیشتری وارد کنید . در کل باید تمرین کنید و 7  8 بار مثل هندونه بخورید زمین تا بفهمید چکار باید بکنید !

اسکوتر برقی ، دو تا سنسور داره ( جایروسکوپ ) که فشار پا و جهت حرکت پا رو متوجه میشه و به اسکوتر میگه که کدوم طرفی باید بره . منظورم اینه که پدال نداره و گاز و ترمز نداره . فقط با حرکت پا کنترل میشه .

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : اسکوتر برقی, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 118 تاريخ : يکشنبه 22 مهر 1397 ساعت: 8:14

 

امروزه دستگاه چاپ بنر قطعا به یکی از ابزارهای کلیدی در دنیای تبلیغات تبدیل شده است دستگاهی که روزگاری به عنوان ابزاری جدید و فانتزی معرفی می شد و کار کردن با آن نیازمند علم و دانش  بسیاری بود، به  دستگاهی آسان محقر و حتی بعضی اوقات قدیمی تبدیل شده است.

دستگاه چاپ بنر بعضا بیشتر از آن که درآمد زا باشد به جزئی از ملزومات کارگاه تبلیغاتی تبدیل شده است. به هر سو دستگاه چاپ بنر راه زیادی را پیموده تا امروز به این جا رسیده است.

دستگاه های چاپ بنر به روش های مختلف قابل تقسیم بندی می باشند. بر مبنای  سایز، تقسیم بندی بر اساس نوع هد، تقسیم بندی براساس نوع مرکب مصرفی، تقسیم بندی بر اساس سایز پاشش. ادامه مطلب

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : دستگاه چاپ بنر, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 144 تاريخ : يکشنبه 22 مهر 1397 ساعت: 8:13

 

ما در گروه تهران مبله 724 مفتخریم که تا به امروز سال کوشیده ایم که به شما مسافرین عزیز کمک کنیم تا با صرف کم ترین هزینه، موفق به اجاره سوئیت در تهران با بهترین امکانات گردید. شما با اجاره آپارتمان مبله در تهران می توانید سفری فراموش نشدنی را در یاد خود و اعضای خانواده محترم تان رقم بزنید. در وب سایت ما تمامی اطلاعات لازم مربوط به اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران و اجاره ویلا در شمال برای شما گردآوری شده است. با مطالعه ی این صفحه، کلیه سوالات شما درباره شرایط اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران و اجاره آپارتمان مبله  برای یک ماه + قیمت به خودی خود پاسخ داده خواهد شد. بنابراین خواهشمندیم که ابتدا کلیه مطالب درج شده در این صفحه را درباره اجاره روزانه خانه در تهران مطالعه فرمایید.

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : اجاره سوئیت در تهران,اجاره آپارتمان مبله در تهران,اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران, اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 154 تاريخ : يکشنبه 22 مهر 1397 ساعت: 8:13

قیمت دستگاه چاپ بنر

دستگاه چاپ بنر همانطور که از نامش پیداست جهت چاپ بنر،فلکس ، استیکر،مش و.. استفاده می گردد. دستگاه  چاپ بنر در عرض، کیفیت و امکانات متفاوتی تولید می گردد. عرض چاپ این دستگاه ها معمولا 150-180-220-250-320-500-800 سانتی متر بوده و در گروه دستگاه های چاپ out door دسته بندی می شوند .

عامل تعیین کننده کیفیت چاپ و قیمت یک دستگاه چاپ بنر، در مرحله اول نوع و تعداد هد به کار رفته در دستگاه و در مرحله دوم آپشن های نصب شده بر روی دستگاه می باشد.هد های چاپ بنر رایج در ایران ، هد های زار -کونیکا -اسپکترا-سیکو -اپسون بوده و خود این هد ها به دسته بندی های دیگر مانند هد کونیکا 512 و هد کونیکا 1024 و.. تقسیم می گردند. برای آگاهی از قیمت های شامل تخفیف به کهن پیشه سر بزنید.

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : دستگاه چاپ بنر, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 122 تاريخ : يکشنبه 22 مهر 1397 ساعت: 8:12

 

خیلی ها دنبال روشی موثر و ارزان برای مراقبت از پوست و مو و زیبایی خود هستند. یکی از ارزان ترین روش ها استفاده از وازلین است که می توانید از آن علاوه بر مصرف آرایشی برای مراقبت از پوست و موی خود به کار ببرید. بدونیم شما را با خاصیت های وازلین برای زیبایی آشنا می کند.

مراقبت از پوست

برنزر: قبل از استفاده از برنزر قسمت های خشک پوست (زانو و آرنج) را با وازلین چرب کنید تا برنزر همه جای پوست را یکسان بپوشاند.

اسکراب نرم کننده: وازلین را با نمک دریایی، نیشکر و قهوه ترکیب کنید و از آن به عنوان اسکراب بدن استفاده کنید.

تثبیت کننده عطر: قبل از زدن عطر به مچ دست و گردن کمی وازلین به پوست بمالید. وازلین باعث می شود بوی عطر ماندگاری بیشتری داشته باشد.

 

آشنایی با مصارف و کاربرد های سود مایع کاستیک

سود مایع یک ماده بازی قوی در صنایع می باشد. مهم ترین صنعتی که حدود 25% از کل سود مایع تولید شده در جهان را مصرف می نماید ، صنعت کاغذ سازی است. سود مایع کاستیک همچنین در تولید دترجانت و صابون هم کاربرد دارد. تنظیم pH و شیمی آلی دیگر زمینه های مصرف سدیم هیدورکسید هستند. در صنایع فلزی هم از سود مایع به عنوان یک ماده اولیه ارزان قیمت به منظور تولید فلز آلومینیوم استفاده می شود. حالت قوی قلیایی سود مایع موجب کاربرد آن در افزایش خاصیت بازی و همچنین خنثی سازی اسید ها شده است. صنایع پتروشیمی دیگر مشتری سود مایع می باشد که از در استخراج نفت و گاز استفاده می کند. کاستیک سودا قادر به کاهش pH گل حفاری ، افزایش ویسکوزیته مواد و کاهش گاز های سمی همچون گاز کربنیک و سولفید هیدروژن تولید شده است.

کاربرد سود پرک

سود پرک با فرمول شیمیایی NaOH و با درجه خلوص %۱ ± ۹۸ و با مشخصات فیزیکی و دانه بندی به شکل پرک و سفیدرنگ می‌باشد. سودپرک یکی از مواد شیمیایی پرمصرف به عنوان چربی گیر صنعتی مورد نیاز صنایع مختلف است، این صنایع پیوسته به دنبال تهیه سود پرک با کیفیت بالا هستند. مصارف سود پرک و کاربرد سود پرک در صنایع مختلف عبارتند از: کاغذ و خمیرکاغذ، صابون سازی، تولید سفید کننده، محصولات نفتی و ... .

کاربرد کربنات کلسیم

کربنات کلسيم به عنوان پرکننده ( fillr  ) در صنايع مورد مصرف دارد. پرکننده ها به موادی گفته می شود که به مايعات و جامدات اضافه می شوند تا يک يا چند تغيير بصورت افزايش مقاومت مکانيکی و خاصيت شکل پذريری  ، کاهش و يا افزايش وزن مخصوص ، افزايش مقاومت حرارتی ، تغيير در غلظت و کاهش قيمت تمام شده می گردد .

کربنات کلسيم در صنايع رنگ ، پلاستيک ، لاستيک ، کفپوش ، ورق پی وی سی ، چسب ورزين ،سيم و کابل ، لوله پليکا ، چرم مصنوعی ، مرکب ، کاغذ ، داروئی ، شوينده ها  ، مستربچ ، لعاب ،کنيتکس ، پروفيل و.... مصرف دارد .

دانستنی ها...
ما را در سایت دانستنی ها دنبال می کنید

برچسب : سود پرک, سود مایع, کلسیم کربنات, وازلین, نویسنده : مای ویزارد mywizard725 بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 22 مهر 1397 ساعت: 8:11